20 Eylül 2008 Cumartesi

Huzur ;)

Blog mevzusu ile "Huzur" sayesinde tanıştım.Bende bi el atıyım dedim.

Huzur sayesinde tanıştığım içinde bu ilk yazımda onla ilgili bİşeyler yazmak istiyorum.Ben çok kısa bir süre öncesine kadar bambaşka bir hayat yaşarken,bu hayat içinde boğulurken ve kimse bunu bilmezken "Huzur" çıktı karşıma. Meğer ne de güzel bişeymiş onunla olmak onu hissetmek, onu yaşamak :) Karşıma çıktığı için çok şanslıyım ve hayatımın sonuna kadar "Huzur" ile olacağım için çok mutluyum....

İyi ki varsın "Huzur";)

4 yorum:

Brc dedi ki...

:)) ilk yazın çok güzel olmuş huzur.güzel yorumun içinde çok teşekkür ederim.hugs&kisses forever

Sevi Sevi Lady dedi ki...

hoşgeldin disobedient adını yazmak da pek meşakatliymiş :)
yazılarını merakla bekliyoruz
sevgiler..

Disobedient dedi ki...

:) bekleyin devamı gelicek.bende takip ediyorum seninkini

Sevi Sevi Lady dedi ki...

bekle bekle kök saldık walla :)
hadi bakalım konu oldu sana da; sobeledim seni çöz çöz dur ;)